Aplikacja mobilna Sage ds. kadr i płac
Sage HR i Płace to pierwsza mobilna wersja elektronicznego rozwiązania Sage do obsługi kadr i płac. Dzięki aplikacji mobilnej możesz uzyskać dostęp do korzyści Sage HR i Płace, przeglądać odcinki wypłaty i salda urlopów, uzyskać dostęp do wniosków o podróż oraz zarządzać danymi osobowymi i bankowymi. Aplikacja korzysta z internetowego systemu Self Service firmy Sage do tworzenia i zarządzania pracownikami, zarządzania ofertami pracy, zarządzania urlopami, składania wniosków podróżnych, aktualizowania świadczeń i nie tylko. Możesz użyć Sage HR i Płace Mobile, aby uzyskać dostęp do danych pracownika, takich jak imię i nazwisko, adres, numer telefonu, adres e-mail, wynagrodzenie, przepracowane godziny, świadczenia i inne.
Możesz używaj Sage HR i Płace do zarządzania ofertami i płatnościami, przeglądania odcinków wypłat i sald urlopów, składania wniosków o urlopy i składania wniosków dotyczących podróży, zarządzania danymi osobowymi, takimi jak konta bankowe i ustawienia zabezpieczeń oraz przeglądania korzyści. Aplikacja Sage HR i Płace jest odpowiednia do użytku zarówno przez specjalistów HR, jak i płac.
Opinie użytkowników o Sage HR Payroll Self Service
Czy próbowałeś Sage HR Payroll Self Service? Bądź pierwszy zostawić swoją opinię!